Andra veckan i April

Kände mig urless på gymmet imorse, vaknade 7.30 och ändå tvärenvis med att få någon form av träning gjord idag, så hoppade i stellaMcCartney-joggisarna och sprang en halvtimme bort runt ishallen med morgonpasset P3 i öronen. Jag har kondition som en maskros ungefär, men känns nu väldigt skönt och behagligt med två koppar kaffe och nyduschad i morgonrock.
Har en del småfix att ta itu med, deklarera osv. nödvändiga ont innan jag bjuds på kvällsjobb idag.
.
Fick vackert främmande av min B igår och slog till på måndasmiddag med hemrullade köttbullar med  egen brunsås. Eftersom jag tydligen var för snål för att köpa ägg för 12kr på vägen hem försökte jag mig på vad som från början skulle varit kladdkaka men som tillslut visade sig bli  helt ok chokladmuffins, piffade extra med vanlijchokladsmörkräm ifall äggen skulle gjort dem mindre onyttiga.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0