Uppsalacalling

Jag har insett att jag inte mår lika bra utan mitt skrivande, hur osammanhängande och oväsentligt det än må vara, vi kör igen.

Mycket är sig likt, jag bor kvar i min trea på Ferlin. Jag är kvar på samma jobb, dock med en lite annorlunda titel/arbetsuppgifter/Projekt, som medför många nya utmaningar, min darling är fortfarande min bästa vän och bor fortfarande tvärsöver parkeringen, jag och mamma kör fortfarande våra tisdags-dejter framför desperata hemmafruarna och jag är fortfarande uppöveröronen i min B.

Snabbt sammanfattat. Hampus finns fortfarande med i kanterna, även om jag önskar vi tog oss tid att ses mer, min styvfar S lika bra som vanligt och mitt kök fortfarande rosa. Mycket är sig likt, det är egentligen bara planerna som är nya, för hur det här året slutar. Men de är såklart fortfarande lite hemligt, så det lämnar vi sålänge.

Ikväll kör vi game-night hemma hos mig, rödvin, "med andra ord" och vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0