3 dagar, Detox

Inne på sista veckan. På onsdagkväll firar jag in semestern på Katalin med bästa vännerna.
Dessutom fått för mig att jag ska ta ett par dagars rensande i kroppen, tror jag fallit in lite i den gamla dängan ut med det gamla, in med det nya. Grönt thé och raw-food. Inte av något annat skäl än att slarviga/inga matvanor blir jag oerhört trött och seg av, 3 mål om dan och mellanmål borde få igång mig. Skadar inte heller att rensa lite innan semester och alla onyttigheter. Det värsta blir kaffet, inget kaffe. alls. på ett par dagar. Vet jag inte ens när det hände senast, borde ha varit innan jag började dricka kaffe överhuvudtaget.  Bäljar i mig minst 6-7 koppar om dan, inga problem. Det är ju så förbannat gott. Intalar mig nu istället, att ingen dött av lite the, Grönt citrus the.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0