Semester

Första semesterdagen! Fick vakna till strålande sol, 27grader, molnfritt. Och dessutom till glada nyheter från Hamp som kl. 09 väckte upp mig med beskedet att han kommit in på Nackademin, Hamp Ingenjör`n kallas han from nu, stolt och glad.
Första semesterndan betyder ju också slutet av mitt jobb här i uppsala. Sista dagen för mig igår. Konstigt, och ledsamt att lämna alla, kommer sakna dem så. Samtdigt som spänning och pepp ligger tungt i luften inför allt nytt roligt som väntar.
Firade in semester och mitt nya jobb med AW på Katalin bakom stationshuset igår. Darling, Ulla, Kenneth, Em och Lambi. Vackra vänner.
Hållt på med tvätten hela morgonen, dricker nu min första kaffe på 4 dagar och nästan trillade av stolen så gott det var. Mammis har ju förstått min grej med Starbucks. Köpte med sig näskaffe däriftån sist hon var i London som jag får sippa på nu i fina SB muggen.  Nu står solning högt på listan, sen förberedelser inför avslutsnings-grill med jobbet imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0