10dagar. 3månader. 5november.

Papper underskrivna. Överlämmning påbörjad. Och alla vet. Jag jobbar tio dagar (bara tio dagar!) till i Uppsala iår. Semesterveckor med min B och darling. Och sen väntar 3, ungefär hur spännande som helst, månader i Stockholm, med nya kollegor, nya arbetsuppgifter, ny produkt och fantastiskt mycket roligt att lära.
Och 5november, går mitt och Bs plan från Arlanda med en mellanlanding till Bangkok och 29dagar i Thailand. 35 dagar och en inbakad 15dagars trip längs hela Vietnamesiska kusten. 9 januari 2012 landar vi i Australien, Sydney.
Galet, vilket slut det här året får. Overkligt att avsluta 2011 med en Dröm. Sorgligt, att lämna fina kollegor och säljare så snart. Utmanande och grymt roligt med den möjlighet jag fått på Bonnier. Ledsamt att klara mig utan min vackra mamma, darling, S, mormor, mostermorbror ett år.
Kärlek att få dela en dröm med B.
.
Du & jag mot världen. Som vi säger.

Kommentarer
Postat av: Moster

O jag vet inte hur VI ska klara oss utan DIG/er...! Men jag unnar dig din dröm - ni gör HELT rätt! Pussar o kramar i massor

2011-06-25 @ 21:00:40
Postat av: Annika Agneryd

Goddag! vad spännande din blogg verkar vara. lär definitivt läsa dina inlägg lite mer! (: Ha en rolig dag :p

2011-07-01 @ 16:18:57
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0