Himmelsfärd och 6 Juni 2011

Njutit av en fantastisk ledig KristiFlygare och långhelg över nationaldan.
Flygardan hoppade jag och Mammis in i vår skjutsbil och tillbringade dagen ute i Vackerå tillsammans med en hel drös fina barndomsvänner, kubb, grillning och kvällssol. Stugan däute hyr mina barndomsvänner, tvillingarnas mamma, och de som hade dagis hemma hos mammis när jag var liten. Ha, finns tusen galna historier om oss tre virvelvindar som små.
Fredagskväll bjöds vi på middag och rosé på balkongen i Sumpan, av en vän, väldigt roligt återseende och fantastisk god mat. Långhelg i stockholm firade jag och B med glass och solning i sommargräs, engångs-grill hemmabankade hamburgare och Halloumi. Fina Hamp tittade tillochmed förbi och gjorde en blöt lördagsnatt inne på Medis. Söndagskväll ute hos B´s farbror och nationaldagen tog vi båt och ankrade vid ett par klippor och latade oss i solen med en bok. Nationaldagen har tidigare år varit premiär-dopps dan, inte iår, jag var den enda som inte hoppade i och funderar på om jag har blivit badkruka-big time eller helt enkel bara blivit tråkigare och bekvämare.
En fantastisk start på sommaren. Och på fredag inviger vi Åkanten!
Vackerå
Vackerå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0