Sommarvecka

Är inte så vansinnigt konsekvent med att få ned saker här, skärpning och övning! När vi reser ska jag rese-blogga, bätte update där alltså,så alla kommade minnen blir samlade.
.
Mycket spännande och nytt. Jag hoppas på att alla papper blir skrivna idag, så allt blir klart.
Vaknat och storstädat hela lägenheten midsommar-fin, så B och lillaB får sova över utan dammråttor när de kommer på torsdag.
Vi kör knytis till Midsommar, jag har tjingat efterrätter. Kokade chokladkola som står och stelnar i kylen och testbakade maränger igår. Ville få dom hårda utanpå och mjuka som marshmallows inuti. Den jag teståt igår höll måttet, kruxet var inte svårare än att ta ut dem efter 40min, inte 50min, och sen inte låta dem torka i ugn utan istället ovanpå spisen under natten. Packat ned i tupperware som ska in i kyl, så hoppas de håller sig krispiga-sega ett par dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0